Feedback

Aplikacja & Marketing

Marketingowe połączenie mobilnych komputerów i poligrafii spowodowało, że aplikacje hotelowe stały się wyjątkową innowacją w dziedzinie samych aplikacji. Będą Państwo mogli zaprezentować swój hotel na materiałach drukowanych i smartfonach w sposób atrakcyjny i przyjazny dla użytkownika, sięgając po najbardziej nowatorskie na rynku pakiety marketingowe. Państwa goście będą mogli wykorzystać te aplikacje również do celów prywatnych, a także przesłać je swoim znajomym. Inteligentne materiały poligraficzne (stojące reklamówki, rollupy, vouchery, itp.) w sposób celowy naprowadzą Państwa gości na aplikację Państwa hotelu. Goście będą mogli przeżyć tę innowację w czystej postaci i skosztować pobytu w Państwa hotelu w nowy, zgodny z przeznaczeniem smartfona, sposób – dzięki przekonywującym zdjęciom i tekstom, wykorzystując nowość w skali światowej, i być może zaskakując swoich znajomych. Bo czy ktoś z nas otrzymał kiedykolwiek pocztówkę z osobistymi pozdrowieniami na filmie wideo?

Każdy hotel jest niepowtarzalny i ma własne szczególne wymagania. Dlatego hotelowe aplikacje wykonane przez ThePeople są dostosowane do potrzeb i zindywidualizowane nawet w najdrobniejszych szczegółach. Wachlarz możliwych funkcji to między innymi wysokiej jakości prezentacja hotelu, zapytania o rezerwację, aktualna oferta i bony upominkowe dla gości. Takie funkcje jak fotoksiążka albo kalendarz ze zdjęciami opatrzone logo hotelu i w jego charakterystycznych kolorach będą połączeniem świata przeżyć gości z ofertą hotelu. Interaktywne i spersonalizowane materiały drukowane, dzięki zintegrowanej funkcji wideo, zapoczątkują nowy wymiar lojalności klienta. Razem z gościem hotel uruchamia narzędzie marketingu i komunikacji, które trwale i wymiernie generuje wartość dodaną.

Dzięki innowacyjnej technologii interfejsu szybko i w prosty sposób dokonuje się przejęcia danych hotelu i przyłącza hotel do systemu. W przeciągu kilku dni następuje wdrożenie i uruchomienie własnej aplikacji. W ten sposób nie tylko redukuje się zależność od platform rezerwacyjnych, ale też oprócz tego opłaty za zamówione przez gości materiały poligraficzne dostarczą hotelowi dodatkowych wpływów.





Czy mój gość może dokonać rezerwacji bezpośrednio przez aplikację?

Tak, pod warunkiem, że taka opcja istnieje na Państwa stronie domowej. W takim przypadku użyjemy dokładnie takiego samego interfejsu i dostosujemy go do urządzeń mobilnych. Dużą zaletą jest dla Państwa fakt, że nie powstają tu podwójne koszty utrzymania i nie trzeba będzie płacić prowizji. Będzie to też z korzyścią dla Państwa gości, ponieważ będą mogli szybko i łatwo dokonać rezerwacji od razu z urządzenia mobilnego.







Czy moi goście muszą płacić za aplikację?

Oczywiście, że nie muszą płacić! Pobieranie aplikacji mobilnej jest dla każdego nieodpłatne.







Czy używanie nowej aplikacji będzie dla hotelu kłopotliwe?

Nie. Mamy w tym względzie jak najlepsze doświadczenia, jeśli do aplikacji przejmiemy wcześniej przez Państwa wyznaczone treści z Państwa strony domowej. Jedyne czego potrzebujemy, to zdjęcia o wysokiej rozdzielczości (można je też po prostu wziąć z Państwa strony domowej hotelu) i logo Państwa hotelu. Resztę załatwimy dla Państwa zgodnie z umową.





Czy w aplikacji mobilnej wyświetlane mogą być także aktualności hotelowe?

Oczywiście możemy zintegrować aktualności z Państwa hotelu z aplikacją i to bez dodatkowych kosztów. Jeżeli na Państwa stronie domowej utrzymywane są wiadomości, możemy je przedstawić bezpośrednio w aplikacji Państwa hotelu, oczywiście dostosowując je graficznie do urządzeń mobilnych. W ten sposób Państwa goście będą zawsze na bieżąco poinformowani.







Dlaczego aplikacje?

Według najnowszych badań branżowego stowarzyszenia „Bitkom” 37 procent Niemców – to jest 26 milionów ludzi – korzysta z Internetu, posługując się przy tym smartfonem lub tabletem. W najbliższych latach specjaliści widzą wysoki potencjał wzrostu w tej dziedzinie, ponieważ korzystanie z Internetu za pomocą mobilnych urządzeń, takich jak smartfon, staje się coraz bardziej popularne, i to zarówno w celach prywatnych jak i biznesowych. Sprzedaż smartfonów w roku 2012 wzrosła o 35 procent do 16 milionów sztuk, a tabletów – w tym samym okresie – o 29 procent, czyli do 2,7 miliona sztuk.

Badania naukowe przewidują, że popyt nadal będzie rósł. „Internet mobilny nadchodzi wielkimi krokami”, wyraża swoje przekonanie ekspert technologii informacyjnej, Thomas Magedanz z Instytutu Frauenhofera. Do wielkiej popularności smartfonów przyczyniły się właśnie aplikacje (apps). Tylko w samych Niemczech w roku 2011 odnotowano 962 miliony pobrań aplikacji przez użytkowników smartfonów. Zdaniem Thomasa Magedanza ponad połowa użytkowników Internetu jest w stanie sobie wyobrazić, że w przyszłości przy surfowaniu w Internecie mogłaby całkowicie zrezygnować z komputera stacjonarnego i korzystać wyłącznie z urządzeń mobilnych. Branża hotelarska bardzo szybko zauważyła ten dynamicznie rozwijający się proces. Według wyników aktualnych badań, które zlecił hotelarski portal HRS, rezerwacja hotelu, dokonywana przez telefon komórkowy, smartfon i tablet staje się nieodwracalnym trendem. Okazuje się, że już 19,6% ankietowanych co najmniej raz dokonywało rezerwacji pokoju przez urządzenie mobilne. Ponadto, w ankiecie zorganizowanej przez Tripadvisor 47% właścicieli i menedżerów podało, że chcieliby mieć w ofercie program dla urządzeń mobilnych, który pozwoliłby pozyskać więcej gości.





Jak zwrócić uwagę moich gości na hotelową aplikację?

Z jednej strony - inteligentne materiały reklamowe (standy, roll up, itp.) oraz osobiste polecenie Państwa gości celowo skierują uwagę na Państwa mobilną aplikację. Z drugiej strony - potencjalni, nowi klienci od razu zainteresują się państwa hotelową aplikacją dzięki interaktywnym produktom poligraficznym.







Kto może pobrać moją aplikację?

Aktualnie opracowujemy nasze mobilne aplikacje hotelowe dla systemów operacyjnych Apple i Android. Ponad 90% wszystkich użytkowników smartfonów w Niemczech ma w swoim urządzeniu jeden z tych dwóch systemów operacyjnych.







W jaki sposób jako hotel mam zapłacić za aplikację?

Z reguły samo wykonanie mobilnej aplikacji jest bezpłatne, a opłacane jest w miesięcznych ratach przez okres dwuletniej umowy. Wysokość rat zmienia się w zależności od rozmiaru i zakresu aplikacji. Najlepiej jednak będzie, jeśli Państwo się z nami skontaktują, a my sporządzimy niezobowiązującą ofertę, która będzie dopasowa wyłącznie do potrzeb Państwa hotelu.







  • Wystarczy 15 minut, by
    za pomocą nowego
    konfiguratora
    stworzyć
    własną
    aplikację
    hotelową!